vasárnap , 22 december 2024
Kezdőlap Gazdaság Az organikus elérésekben rejlő potenciál
Gazdaság

Az organikus elérésekben rejlő potenciál

148
seo ügynökség

Manapság egyre többen döntenek úgy, hogy céget alapítanak, vagy egyéni vállalkozók lesznek, hogy nagyobb önállóságra tegyenek szert, hogy azzal foglalkozhassanak, amit szeretnek és többet is tudjanak keresni. Ha azonban ezt az utat választjuk, akkor elengedhetetlen, hogy a marketingünkre is fordítsunk kellő időt, energiát.

Elvégre lehet bármilyen jó az a termék vagy szolgáltatás, amit az embereknek kínálunk, ha nem tudnak a létezéséről, akkor nem leszünk túl sikeresek. Ma már nem elég, ha a környezetünkben beszélünk arról, hogy mit csinálunk, mivel foglalkozunk, a világhálón is meg kell jelennünk, hogy széleskörűen el tudjuk érni a célközönségünket.

Ehhez az egyik legjobb marketingeszköz a HiData marketingügynökség szolgáltatásai között is megtalálható seo (Search Engine Optimization), azaz a keresőoptimalizálás. Ennek lényege, hogy minél jobb helyen szerepeljünk a Google találatai között ezáltal egyre nagyobb organikus elérést generálva.

Mai írásunkban erről a marketingeszközről lesz kicsit bővebben is szó, többek között azt is eláruljuk, hogy pontosan mi is az az organikus elérés, és mit tehetünk annak érdekében, hogy a Google-ben jó helyezést érjünk el.

Mit nevezünk organikus elérésnek?

Ha egyszerűen akarjuk megfogalmazni, akkor azt mondhatjuk, hogy az organikus elérés nem más, mint az a jelenség, amikor a weboldalunk fizetett hirdetés nélkül jelenik meg az emberek előtt, például a Google keresőjében.

Gondoljunk csak arra, amikor felhasználóként mi is rákeresünk egy kifejezésre, például arra, hogy “rattan kosár”, majd a találati listában megjelennek azok az oldalak, ahol információkat találunk róla, illetve ahol akár meg is tudjuk vásárolni az adott dolgot.

Mivel azonban nem rendelkezünk végtelen mennyiségű idővel, ezért csak az első pár weblapot fogjuk megnézni, a többit már nem. Éppen ezért nagyon fontos, hogy ha a saját weboldalunkról van szó, akkor a lehető legjobb helyen – lehetőség szerint az első tízben – szerepeljen a listában.

Kincset ér, ha megjelenünk a Google ingyenes találatai között

Az organikus elérés egyik legnagyobb előnye a fizetett hirdetésekkel szemben, hogy ingyenes, mégis sok felhasználót érhetünk el vele. Bár az elején több időt, munkát kell belefektetni, de ha ezt megtesszük, akkor hosszú távon is stabil forgalmat generálhatunk általa.

Mi kell a sikerhez?

Mindenképp ismernünk kell hozzá a keresőoptimalizálás minden csínját-bínját, illetve azt, hogy hogyan működik a Google algoritmusa. Fontos, hogy legyen egy stratégiánk, amit kitartóan, hosszabb távon is követünk.

Ezek tehát a legfontosabb tudnivalók, amikkel cégvezetőként vagy egyéni vállalkozóként nekünk is tisztában kell lennünk, ha a sikeres seo a célunk. Akkor sem kell aggódnunk, ha úgy érezzük, nagy fába vágnánk a fejszénket, ha egyedül vágnánk bele a keresőoptimalizálásba, ez esetben ugyanis szakértői segítséget is kérhetünk.

A HiData seo ügynökség szakemberei sok éves nemzetközi tapasztalattal rendelkeznek, így bátran felkereshetjük őket és rájuk bízhatjuk a munkát.


Irányt mutatunk a világban – További friss híreket talál az eMentor.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

Világszínvonalú logisztikai szimulációs laborokat adtak át a Miskolci Egyetemen

Az EWG csoport támogatásával kialakított kutatóműhelyekben valós körülmények között képezik a logisztikai...

Már több mint félmillióan takarékoskodnak nyugdíjbiztosítássa

510 ezer fölé emelkedett a nyugdíjbiztosítási szerződések száma – vette észre a...

Mélyponton a magyar vállalati innováció

A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai vállalatok innovációs...

Az ön cégénél ki felel a mesterséges intelligencia alkalmazásáért?

Ma már nem kérdés, hogy a fejlett technológiák, köztük a generatív mesterséges...