szerda , 18 december 2024
Kezdőlap Technológia Tippek a webshopod felhasználói élményének fejlesztésére
Technológia

Tippek a webshopod felhasználói élményének fejlesztésére

22
cta gombok felhasználói élmény

A felhasználói élmény (angolul User Experience, röviden UX) meghatározó abban, hogy a látogatók hogyan érzik magukat az oldalad használata közben. Egy jól felépített webshop úgymond élményt nyújt a nézelődőknek.

A Complexpress fulfillment szolgáltatatásának segítségével te teljes mértékben az olyan fontos feladatokra összpontosíthatsz, melyek a fejlődéshez és a növekedéshez szükségesek, beleértve a felhasználói élmény javítását is.

Ráadásul a cég elkötelezett a digitális technológiák iránt, így teljes mértékben papír és ceruza nélkül dolgoznak. De most nézzük meg részletesen, hogy milyen lépésekkel teheted élvezetesebbé a látogatók „utazását” a webshopodban!

Villámgyors betöltési Idő és mobilbarát kialakítás

Ha egy látogató hosszú másodpercekig vár az oldalak megnyitására, könnyen továbbállhat. A megfelelő méretű tárhely és technikai beállítások szükségesek ahhoz, hogy még a legforgalmasabb időszakokban is stabil teljesítményt nyújthasson az áruház.

Ma már a vásárlók jelentős része mobileszközről böngészik és vásárol, ezért az oldalad reszponzív megjelenése alapvető. Egy átlátható, könnyen navigálható mobilos felület kényelmesebbé teszi a böngészést, így segít megtartani a látogatóidat.

Hatékony CTA gombok egyszerű és logikus navigáció

A cselekvésre ösztönző (CTA) gombok, mint például a „Kosárba teszem” vagy a „Tovább a pénztárhoz”, úgy vezeti az oldalon a látogatót, mintha egy kisgyerek kezét fognánk. Ezek helyes használata és megfelelő méretezése segítheti a konverzió növekedését. Az egyszerű, jól látható gombok megkönnyítik a felhasználók dolgát.

A vásárlói útvonal legyen intuitív és gördülékeny. Gondolj bele, hogy vevőként te milyen lépésekben szeretnéd végigjárni az oldalt! Ha a keresett termékeket vagy információkat nehezen találják meg a látogatók, az esélyt ad az “x” gomb megnyomására. A lényeg, hogy jól átlátható és tagolt aloldalak mutassák be a termék-, vagy szolgáltatáspalettádat.

Minőségi képek és videók, részletes termékleírások

Az online vásárló egyetlen mankója a vizuális láthatóság. A kiváló minőségű képek és videók segítenek abban, hogy a vásárlók pontosabb képet kapjanak az általuk keresett termékekről. Érdemes több szögből fotózni, hogy az érdeklődők valóban megalapozott döntést hozhassanak.

A termékoldalak szöveges tartalma legyen informatív, mégis könnyen áttekinthető. Használj rövid bekezdéseket, kiemeléseket és felsorolásokat, hogy a vásárlók gyorsan rátaláljanak a számukra fontos információkra. Az alapos, de lényegre törő leírások tiszta képet adnak.

Átlátható fizetési és szállítási információk

A fizetéssel és szállítással kapcsolatos részletek már a vásárlási folyamat elején legyenek egyértelműek. Sokan ugyanis még ebben a fázisban is visszakoznak, ha plusz költséggel találják szembe magukat.

A fentiek megvalósításával tehetsz egy lépést a növekedés felé, hiszen az oldalad emlékezetesebb lesz a látogatók számára, így szívesebben térnek vissza ismét.


Irányt mutatunk a világban – További friss híreket talál az eMentor.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

Tripla termékjubileum a szombathelyi Schaefflernél

Forgácsolás – Az innovatív termékekről és úttörő megoldásokról ismert Schaeffler-csoport szombathelyi vállalata...

Levegőtisztítás otthon

Életünk túlnyomó részét zárt térben töltjük, legyen az az otthonunk kényelme vagy...

5 érv, amiért minden cégnek érdemes a SEO-val foglalkoznia

A keresőoptimalizálás (SEO) napjaink egyik legfontosabb online marketing eszköze. A folyamatosan változó...

Ezt olvasd el, mielőtt polírozógépet vennél

A “polírozás” kifejezés sokunk számára ismerősen csenghet, főleg, ha rendelkezünk gépkocsival. Ez...