szombat , 4 október 2025
Kezdőlap Tech HackTheMall: Innovációs verseny a jövő vásárlói élményéért
Tech

HackTheMall: Innovációs verseny a jövő vásárlói élményéért

22

Szeptember 11-12-én a Westend adott otthont a HackTheMall: a Westend élmény powered by STRT elnevezésű hackathonnak. A kétnapos esemény teltházzal, óriási érdeklődés mellett zajlott, középpontban a bevásárlóközpont jövőjét meghatározó innovációkkal és nemzetközi partnerek, szakmai mentorok bevonásával.

A programot inspiráló előadások nyitották: Simon Staack, az Emplate alapítója az adatalapúság és a digitális ökoszisztémák lehetőségeiről beszélt a Westend látogatói applikáció példáján keresztül, míg Erwin Buckers, a Chainels alapítója egy saját fejlesztésű mesterséges intelligencia megoldást mutatott be, valamint azt, hogyan teremthető kiemelkedő brandélmény egy integrált bérlői portálon keresztül.

A verseny során a 10 csapat a Design Thinking módszertant követve dolgoztak Káli György moderálásával, valamint, szakmai mentorok és interjúk támogatásával. A csapatok munkáját Filó Angéla AI-szakértő és Kovács Roland, az STRT befektetői mentora segítette, annak érdekében, hogy kreatív, gyakorlati megoldások születhessenek a Westend digitális szolgáltatásainak továbbfejlesztésére.

A második napon a szakmai zsűri értékelte az elkészült koncepciókat, amelynektagjai között ott volt Petheő Gergely, az IKEA üzleti transzformációs és innovációs vezetője, Csillag Péter, angyalbefektető és a HunBAN elnöke, Kalmár Zoltán, a PropTech Hungary alapítója, valamint a Westend képviseletében Csordás Stefánia B2C vezető, és Pálvölgyi Patrik, az Innovációs Központ vezetője.

A teltházas eseményen a zsűri végül egy olyan csapatot értékelt a legjobbnak, amely egy mesterséges intelligencián alapuló, automatizált megoldást prezentált. A koncepció új szintre emeli a kuponok és akciók kihasználását az applikációban, a vásárlók számára személyre szabott, élménydús ajánlatokat kínálva, miközben a bérlőknek is lehetőséget ad a forgalomnövelésre.

“A HackTheMall tökéletesen megmutatta, hogy mennyi lehetőség rejlik abban, ha a kreativitást, a technológiai újításokat és a közösségi gondolkodást egy térbe hozzuk. Rendkívül inspiráló volt látni, hogy a csapatok milyen rövid idő alatt tudtak komplex, mégis gyakorlati koncepciókat kidolgozni, amelyek nemcsak a Westend vásárlóinak kínálnak személyre szabott élményeket, hanem a bérlők számára is kézzelfogható üzleti értéket teremtenek. Számunkra az egyik legfontosabb üzenet, hogy a bevásárlóközpont nem csupán egy kereskedelmi helyszín, hanem egy élő innovációs ökoszisztéma, ahol a jövő digitális megoldásai születhetnek meg”

nyilatkozta az eseményről Pálvölgyi Patrik az Innovációs Központ vezetője.

A HackTheMall nem csupán a helyszínen keltett figyelmet: a LinkedInen a zsűri tagjai és a résztvevők is megosztották élményeiket, erősítve a verseny szakmai presztízsét és a Westend innovációs szemléletét. A Westend Innovációs Központja a következő egy évben folytatja a kiválasztott csapatokkal az együttműködést és a koncepciók továbbfejlesztését. A HackTheMall így bizonyította: a Westend nemcsak bevásárlóhely, hanem a kreatív innováció és a digitális élmény tere is.


Elkalauzoljuk a hírek világában! További friss híreket talál a Kalauz.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Még dinamikusabb külsővel lép színre a megújult Honda Civic e:HEV

A Honda frissítette népszerű Civic e:HEV modelljét, amely új belső stíluselemekkel, még...

A Lenovo bemutatja az AI-alapú eszközök és élmények teljes portfólióját a fogyasztói, üzleti és mobil szegmensben

A Lenovo™ Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú...

A jövő képe: a vivo új Mixed Reality headsetet és képalkotási víziót mutatott be

A vivo a múlt héten ünnepelte fennállásának 30. évfordulóját a Dongguanban megrendezett...

Bitget visszatért a pályára a LALIGA-val

A Bitget, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata, újra pályára...