szombat , 4 október 2025
Kezdőlap Tech Bitget visszatért a pályára a LALIGA-val
Tech

Bitget visszatért a pályára a LALIGA-val

206

A Bitget, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata, újra pályára lép a LALIGA-val egy vadonatúj szezonban, a szlogennel: Back in Play, Bitget Way. Itt most nem a gólok számítanak, hanem az okos lépések – ahol a kripto találkozik a sporttal, és a szurkolók valódi résztvevővé válnak.

A tavalyi szezon magasra tette a lécet a Raphinha reklámfilmmel és a „Your Team, Your Skin” kampánnyal, amely lehetővé tette a szurkolók számára, hogy kereskedéssel mutassák ki hűségüket – nem csak a gólok számítanak. A Bitget közben világméretű, földközeli aktivitásokkal is erősített: VIP skybox belépők, kulisszák mögötti stadiontúrák Madridban, valamint exkluzív találkozók LALIGA-nagykövetekkel Buenos Airesben, Jakartában, Moszkvában, Görögországban és Szingapúrban.

Olyan élmények voltak ezek, amelyeket pénzért nem lehet megvenni – találkozások focilegandákkal, sztárvendégekkel és olyan események, amelyek közelebb hozták egymáshoz a kriptós és futballos közösségeket.

Most ez az energia tér vissza – meccsnap jóslási kihívásokkal és kereskedési kampányokkal, amelyek nemcsak a csapathűséget, hanem az eredmények pontos előrejelzését is jutalmazzák. A partnerpiacokon élő szurkolók részt vehetnek watch partykon, lokalizált versenyeken, valamint játékosok által vezetett reklámkampányokon és TVC-ken keresztül kapcsolódhatnak a szezonhoz.

„A futball a szurkolók nyelve a lelátóról, a kripto pedig a képernyőn keresztül szól – de mindkettő a kapcsolódásról és részvételről szól,”

– mondta Vugar Usi Zade, a Bitget operatív igazgatója.

„Idén ezt a két világot kapcsoljuk össze: a szurkolók nemcsak nézik az eseményeket – hanem jósolnak, kereskednek, és ténylegesen részt vesznek a drámában.”

Jorge de la Vega, a LALIGA ügyvezető igazgatója hozzátette:

„A Bitgettel közösen tovább erősítjük globális kapcsolatunkat a szurkolókkal, és továbbra is olyan kezdeményezéseket fejlesztünk, amelyek gazdagítják a LALIGA-élményt világszerte.”

A felhasználók számára hamarosan elérhető lesz egy új dedikált landing oldal, ahol a jóslások, promóciók és exkluzív LALIGA-ajándékok találhatók. Addig is böngészd a jelenleg futó ajánlatokat a Bitget Rewards Centerében: https://www.bitget.com/rewards

További információért látogasd meg a Bitget x LALIGA oldalt: https://www.bitget.com/


Kapcsolj ki! További friss híreket talál az oxox.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

HackTheMall: Innovációs verseny a jövő vásárlói élményéért

Szeptember 11-12-én a Westend adott otthont a HackTheMall: a Westend élmény powered...

Még dinamikusabb külsővel lép színre a megújult Honda Civic e:HEV

A Honda frissítette népszerű Civic e:HEV modelljét, amely új belső stíluselemekkel, még...

A Lenovo bemutatja az AI-alapú eszközök és élmények teljes portfólióját a fogyasztói, üzleti és mobil szegmensben

A Lenovo™ Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú...

A jövő képe: a vivo új Mixed Reality headsetet és képalkotási víziót mutatott be

A vivo a múlt héten ünnepelte fennállásának 30. évfordulóját a Dongguanban megrendezett...